Perjuangan Belum Selesai

Thursday 1 March 2012

Pro-M UMP FITNAH!!!

Assalamualaikum & Salam 1 Malaysia.

Kepada semua teman2 Mahasiswa sekalian, CST rasakan beberapa hari ini CST di kecam hebat oleh pihak tertentu sebab mendedahkan hal sebenar dalam gerakan mereka. Siapa mereka??? sudah pasti Pro-M UMP = SAHAM. Pelbagai jawapan mereka terpaksa jawab apabila CST dedahkan gerakan mereka ini. Sebab apa? Sebab bau mereka sudah jelas.

CST berbangga dengan kecaman hebat Mahasiswa UMP terutama puak2 SAHAM kerana mereka tidak dapat duduk senang sekarang. Gerakan mereka pun semakin hebat kerana ingin membuktikan mereka ini tidak bersalah. Cukup2lah wahai Pro-M UMP skalian, CST dedahkan keadaan anda sebenar pun kerana CST Peduli akan nasib Mahasiswa sekarang yang mudah dipergunakan oleh senior2 & parti politik luar.

Jom kita lihat, jikalau mereka benar tidak melakukan, kenapa perlu menubuhkan 'page' "Kami Boikot CST penyebar fitnah". Mungkin rahsia mereka diketahui ramai & kalau tidak pun mendapat amaran dari pihak lain yang mereka tidak akan di sponsor lg jika Mahasiswa tidak boikot CST. Inilah page mereka...Jom kita like ramai2 OK. Ini link dia >>> Tekan Sini


Mungkin ini dikatakan fitnah. Kalau manusia yang "Hipokrit" pulak camne ekk??? Hahahaha. CST akan sentiasa bersama Pro-M UMP = SAHAM UMP. tidak perlu gelabah mahupun takut jika CST mmg sebarkan fitnah.Namun,camne plak yang pernah join usrah2 mereka ini???

4 comments:

  1. Replies
    1. https://www.facebook.com/pages/Kami-Boikot-CST-Penyebar-Fitnah/100172423446035?sk=wall

      Delete
  2. link FB 'kami boikot cst penyebar fitnah'

    ReplyDelete
  3. bgus..ramai2 boikot CST.. hahaha

    ReplyDelete