Perjuangan Belum Selesai

Thursday 3 May 2012

Khalid Ismath Pembunuh??

Assalamualaikum & Salam 1 Malaysia

Kepada semua teman2 CST, diharapkan anda menjauhkan diri daripada manusia yang bernama Khalid Ismath ini yang mana merupakan golongan syiah yang sangat taksub. Apa itu Syiah?? moh sini CST nak share.....

Syiah ialah golongan yang mendakwa Sayyidina Ali lebih utama daripada sahabat-sahabat lain dan mengkafirkan sahabat-sahabat yang lain. Inilah perkara pokok yang membezakan golongan Syiah daripada golongan-golongan Islam yang lain. Terdapat beberapa banyak aliran di dalam Syiah itu sendiri yang pada dasarnya masing-masing mempunyai konsep yang tersebut di atas. Tetapi aliran-aliran itu berbeza antara satu dengan yang lain kerana wujudnya fahaman-fahaman atau ajaran-ajaran yang saling berbeza. Tetapi tumpuan yang utama akan diberikan kepada Syiah Imamiyyah Ithna Asyariyyah* kerana kekeliruan yang timbul di dalam masyarakat sekarang ini ialah berhubung dengan Syiah Imamiyyah Ithna Asyariyyah. Syiah inilah yang dipertikaikan oleh para ulama di setiap tempat pada masa ini kerana ramainya bilangan mereka dan kedudukan mereka yang semakin popular terutama selepas tercetusnya revolusi di Iran.

mungkin terdapat banyak lagi definisi yang lain. Tapi daripada apa yang CST nak share dengan teman2 sekalian, Syiah ni mempunyai kefahaman yang bercanggah dengan Agama Islam.

Mengapa CST katakan Khalid Ismath ni pembunuh, Jom kita cakna




Pandai2lah korang menilainya sendiri OK. CST sangat tak sangka orang yg bergelar Mahasiswa macam dia ni menghina pekerjaan yang Mulia & Baik. Inilah contoh Mahasiswa yang tidak menggunakan Akal ketika berfikir. Moh ramai2 kita tolak Khalid Ismath. Mahasiswa Hebat sentiasa berpijak kepada kebenaran dan bukannya mudah diperdaya oleh insan yang hanya pentingkan perjuangan peribadi & kepentinga puak luar yang akan Menjahanamkan Agama Islam & Bangsa Melayu itu sendiri di Malaysia ini.

Untuk lebih maklumat, Klik SINI, SINI & SINI

No comments:

Post a Comment