Perjuangan Belum Selesai

Thursday 23 February 2012

Jom DEMO

Assalamualaikum & Salam 1 Malaysia...

CST nak kabo sket ngan Mahasiswa2 suma yang mana pada esok hari jom kita DEMO ramai2 dekat masjid IPT masing2...Tapi, DEMO yang CST ckap ni bukan DEMO macam sesetengah Mahasiswa yang dok hot skrang. Bukan apa, nak cakap DEMO tu...Xdak lah DEMO mana pun, Tp ini adalah hasrat & niat murni Mahasiswa yang mana menyokong untuk pembebasan Palestin dari cengkaman kekejaman rejim Israel. CST dapat maklum, 20 IPTA akan turut serta dalam gerakan ini untuk pembebasan Palestin.


Walaupun kita semua tidak mampu untuk turut serta di tempat kejadian iaitu di negara Palestin dalam membantu saudara seIslam kita berjuang, berjuanglah kita dalam menyatakan sokongan Mahasiswa dengan sama2 kita menyokong hasrat murni ini..

InsyaAllah semua IPT akan mengadakan Khutbah Jumaat berkenaan Palestin, Solat Hajat, Tandatangan sokongan pembebasan Palestin. Jadi, 24/2/2012 (JUMAAT)  ini sama2 kita beri sokongan padu menyokong pembebasan Palestin dan sama2 menyokong tindakan dalam memartabatkan Islam. InsyaAllah.... Mahasiswa Hebat sentiasa bersama2 dalam mempertahankan Agama Islam, Agama Persekutuan. Jom Cakna!!!


No comments:

Post a Comment