Perjuangan Belum Selesai

Tuesday 28 February 2012

SAHAM UMP menolak Pro-M???

Assalamualaikum & Salam 1 Malaysia...

CST terlihat post dari Presiden SAHAM UMP sendiri bahawa SAHAM UMP menolak Pro-M???. Betulkah kenyataan Saudara Basith ini??? Mungkinkah demi menyembunyikan fakta mereka adalah Pro-M, beliau sanggup korbankan diri. Hal ini sentiasa berlaku dalam kalangan ahli Pro-M kerana semata2 untuk pertahankan Pro-M @ PMI @ SAHAM, mereka sanggup menggadaikan maruah diri & agama Islam itu sendiri kerana bertapa taksubnya mereka terhadap Pro-M & bertapa takutnya belanjawan mereka digantung oleh pihak2 tertentu.

Berikut adalah kenyataan Saudara Basith>>>>>>




Inilah kenyataan beliau yang mana mencemuh tindakan CST kerana membongkar rahsia gerakan mereka yang berselindung disebalik nama SAHAM.

Jikalau betul SAHAM ini bersih dari gerakan Pro-M dan tidak memihak mana2 parti politik, Kenapa dalam usrah perlu ditanya anda sokong PAS @ UMNO???

Jika ahli menjawab UMNO, mereka terus dipinggirkan dan tidak diajak untuk bersama2 berusrah dalam perjumpaan berikutnya....

Apakah MOTIF semua tu??? Adakah usrah hanya untuk yang menyokong PAS sahaja??? atau usrah untuk Pengkaderan PAS dalam UMP???

Kepada ahli SAHAM, CST tahu anda pasti telah melalui soalan2 ini bukan??? Jujurlah dalam perjuangan & berdakwah. Mahasiswa Hebat tidak mudah diperdaya oleh pihak2 yang menggunakan "Spirit Dakwah" untuk kepentingan diri.

1 comment:

  1. secara jujur, aku pernah menyertai Usrah. Program ini ada menyentuh politik. Tetapi mahasiswa sudah matang, mereka pandai berfikir. Sampai bila hendak berlapik, mestilah berfikiran kritis.

    ReplyDelete